آخرین اخبار فدراسیون جهانی مددکاری اجتماعی | قدردانی رئیس فدراسیون بین المللی مددکاری اجتماعی از طراح پوستر روز جهانی مددکاری اجتماعی سال ۲۰۱۷

فدراسیون بین المللی مددکاری اجتماعی مفتخر به اعلام برنده پوستر روز جهانی مددکاری اجتماعی سال ۲۰۱۷ است.

بیش از ۴۰۰ مورد ایده از نقاط مختلف جهان دریافت شد. ایده های ارسالی شامل دستور کار جهانی با موضوع توسعه اجتماعی برای مددکاران اجتماعی در سال ۲۰۱۷ بود: توسعه اجتماعی و سازگاری محیطی به همراه استفاده از تصویر جالب و جذاب.

برنده Martha Rothblum، مدیر هنرهای خلاق انجمن ملی مددکاران اجتماعی آمریکا است. او با انجمن ملی مددکاران اجتماعی از سال ۲۰۰۲ کار می کرده است و مسئول طراحی تمام مواد و نگهداری هویت بِرَند انجمن ملی مددکاران اجتماعی است.

Ruth Stark، رئیس فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی، در تشریح و تفسیر این قضیه بیان می کند: “تبریک و تشکر میکینم از Martha Rothblum برای همکاری و کمک فوق العاده اش به این حرفه. تصویری که او خلاقانه طراحی کرد یک نماد و تندیس از مددکاری اجتماعی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود. Ruth Stark همچنین به تمام کسانی که طرح های خود را ارائه کردند ابراز لطف می کند و بیان میکند؛ “این قضیه مصداق واقعی مبنی بر تعهد جهانی و  علاقه به ایجاد روز جهانی مددکاری اجتماعی می باشد”.

ترجمه: هُما صدری | عضو تیم روابط بین الملل وبسایت مددکاران اجتماعی ایرانیان
پایگاه اطلاع رسانی مددکاران اجتماعی ایران

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا